CERS Google İş Ortağı
Google İş Ortağı olmak, bir şirketin Google Ads sertifikasına sahip, sürekli olarak Google'ın
performans standartlarını karşılayan, müşteri tabanında büyüme gösteren ve sürekli eğitimlere
katılan birden fazla çalışanı olduğu anlamına gelir.
CERS Dijital Reklam Ajansı Google’ın tüm koşullarını sağlayarak Google Partner oldu.
Bir Google İş Ortağı müşterisi olarak, pazarlama bütçenizin Google sertifikalı analistlerin elinde
olduğunu bilirsiniz. Google, ajansın kalifiye çalışanlarının hesap yönetimi en iyi uygulamaları için
süregelen standartları karşılamasını sağlar. Google ayrıca sertifika sınavlarını her yıl günceller ve tüm
ortak ajansların 100 üzerinden minimum 80 puanla geçmelerini şart koşar. Sınavlar, arama motoru
pazarlamacılığındaki her alan için en güncel uygulamaları ve yeni özellikleri içerir.
İkincisi ve çok daha önemlisi, maliyet tasarrufu. Google Partners, Ads'in tüm özellikleri konusunda
oldukça bilgilidir. Bu özellikleri stratejik olarak kullanmak, kampanyaların en kârlı şekilde kurulmasını
sağlayacaktır. Reklam teklifini, gerekli günlük bütçeleri, alakalı anahtar kelimeleri vb. anlamak, en
doğru harcamayla en yüksek sonuçları garanti eder.
Diğer bir avantaj da rakiplerin önünde olmaktır. İş ortakları, Google'ın en yeni beta özelliklerine
erişebilir ve genel kullanıma sunulmadan önce test etmek için özel erişim elde eder. Bu aynı
zamanda, artan performans için A/B testine izin vererek bizi bilgi ve maliyet tasarrufuna geri getirir.
Son olarak Google'a doğrudan erişim. CERS, Google'da özel bir temsilciye günlük erişime sahiptir. Bu,
bir müşteri için performansta herhangi bir düşüş, endişe nedeni veya bir fırsat alanı olduğunda,
telefonu açıp bizimle ve müşteri tabanımızla zaten kurulmuş bir ilişkisi olan özel temsilcimizle
konuşabileceğimiz anlamına gelir. Buna, güncellemeler, emsallerimizi aştığımız alanlar ve
iyileştirebileceğimiz alanlar hakkında bilgi vermek için üç ayda bir yapılan çağrılar da dahildir.
Google Partner Sertifikası Sahibi Olmanın Avantajları
Her şeyden önce Google, nitelikli ve yetkin müşteri hizmetlerini inceler. Ayrıca, bir şirket olarak,
pazarlama bütçesinin en iyi müşteri yararına yatırıldığını garanti edip edemeyeceğinizi de kontrol
ederler. Google İş Ortağı olmak, en az iki kişinin derinlemesine Ads becerileri kazanması ve Ads
harcama gereksinimlerini karşıladığı anlamına gelir.
Google Partner ajans olmanın getirdiği avantajlardan bazıları şunlardır:
- Rozeti web sitenizde, diğer çevrimiçi mülklerde ve çevrimdışı pazarlama materyallerinde
göstermek – ki bu elbette şirket olarak bizim için büyük bir güvenilirlik artışıdır.
-
Google İş Ortağı arama web sitesinde bir şirket profiline ve görünürlüğe sahip olmak
- Özel Google etkinliklerine davetiyeler
- İleri eğitim ve desteğe erişim
- Şirket uzmanlıkları kazanma yeteneği
Google Partner Sertifikası Nasıl Alınır?
Adım 1 – Şirket Profili
Google İş Ortağı olarak aramalarda listelenmek için bir Partner şirket profili oluşturmak gerekiyor. Bu
profil, ajans adı, web sitesi, iletişim bilgileri, açıklama ve sunulan hizmetler gibi şirketiniz hakkında
temel bilgileri içerir.
Adım 2 – Sertifikasyon
Sertifikasyon gerekliliklerini yerine getirmek için, en az iki çalışanın, ileri düzey Ads bilgisi sağlamak
üzere Google Ads Temel Düzeylerini ve ek bir reklamcılık sınavını tamamlaması gerekir. Şirketinizin,
Google Ads yönetici hesabına yönetici veya standart erişimi olan, Google Ads sertifikalı bir kullanıcıya
ihtiyacı vardır.
CERS Dijital Reklam Ajansı, en az 1 hesap stratejisi uzmanı olduğunu ve bunların en az %50’sinin
Google Ads sertifikası alarak Google Ads yetkinliğini kanıtladı.
Adım 3 – Harcama
Google İş Ortaklarının, yönetilen hesaplarında 90 gün içinde Ads'e en az 10 ABD doları yatırım
yapması gerekir. Google Premier Partners'ın daha da fazla yatırım yapması gerekir. Minimum Ads
bütçesi ülkeye ve pazar alanına göre değişir. Bu, Partners'a şirketinizin sağlıklı bir faaliyet düzeyine
sahip olduğu mesajını gönderir. Google Partners, hesabınızı 18 aylık bir süre boyunca yönetici
hesabınıza göre değerlendirecektir.
CERS son günde en az 10 ABD doları reklam harcamasıyla düzenli olarak müşterileri için yeni
büyüme fırsatları bulabildiğini ve başarı sağlayabildiğini gösterdi.
Adım 4 – Şirket Performansı
Performans gereksinimlerini karşılamak için, sağlam bir genel Ads geliri ve büyümesi sağlamak
gerekir. Ek olarak, kalitenin mümkün olan en yüksek seviyede kaldığından ve müşteri tabanının
sürekli büyüdüğünden emin olmak (ve kanıtlamak) zorundasınız. Sürekli olarak artan reklam geliri ve
büyümenin yanı sıra genişleyen bir müşteri tabanı göstermelisiniz.
CERS, optimizasyon puanını %70’in üzerinde tutarak müşterilerinin hesaplarını iyi performans
göstermeye hazır biçimde ayarladığını kanıtladı.
Tüm bu adımları gerçekleştirmek için müşterilerle yakın ve iyi ilişkiler çok önemlidir.
Google Partner rozetini kazanmak tek seferlik bir ödül değildir. Müşterilerimize en üst düzeyde bilgi,
en yüksek miktarda tasarruf, rakipler arasında artan performans ve Google kaynaklarına bireysel
erişim sağlamak için elde edilen sürekli bir statüdür.
Bir Google İş Ortağı olarak, sonuçlarımızı sektör standartlarına göre izliyor ve müşterilerimize aylık
raporlarda tam şeffaflık sağlıyoruz. Bir müşteri bu karşılaştırmalı hedeflerin altına düşüyorsa,
sonuçları artırmamızı, sahip olduğumuz kaynaklarla çalışmamızı ve stratejik öneriler sunmamızı
sağlamak bizim sorumluluğumuzdur.
Memnun müşterilerimiz olmadan Google'ın en yüksek ayrıcalığına ulaşamayacağımızı biliyoruz. Bu
nedenle, bize olan destekleri ve güvenleri için sadık müşterilerimizin her birine teşekkür etmek
istiyoruz.
Bu başarılı yolculuğu sizinle birlikte sürdürmek için sabırsızlanıyoruz ve işinizi daha da büyütmek ve
geliştirmek için daha da çok çalışacağız.
Teklif Alın