CERS - Google Partner

CERS Google İş Ortağı

Google İş Ortağı olmak, bir şirketin Google Ads sertifikasına sahip, sürekli olarak Google'ın performans standartlarını karşılayan, müşteri tabanında büyüme gösteren ve sürekli eğitimlere katılan birden fazla çalışanı olduğu anlamına gelir.

CERS Dijital Reklam Ajansı Google’ın tüm koşullarını sağlayarak Google Partner oldu.

Bir Google İş Ortağı müşterisi olarak, pazarlama bütçenizin Google sertifikalı analistlerin elinde olduğunu bilirsiniz. Google, ajansın kalifiye çalışanlarının hesap yönetimi en iyi uygulamaları için süregelen standartları karşılamasını sağlar. Google ayrıca sertifika sınavlarını her yıl günceller ve tüm ortak ajansların 100 üzerinden minimum 80 puanla geçmelerini şart koşar. Sınavlar, arama motoru pazarlamacılığındaki her alan için en güncel uygulamaları ve yeni özellikleri içerir.

İkincisi ve çok daha önemlisi, maliyet tasarrufu. Google Partners, Ads'in tüm özellikleri konusunda oldukça bilgilidir. Bu özellikleri stratejik olarak kullanmak, kampanyaların en kârlı şekilde kurulmasını sağlayacaktır. Reklam teklifini, gerekli günlük bütçeleri, alakalı anahtar kelimeleri vb. anlamak, en doğru harcamayla en yüksek sonuçları garanti eder.

Diğer bir avantaj da rakiplerin önünde olmaktır. İş ortakları, Google'ın en yeni beta özelliklerine erişebilir ve genel kullanıma sunulmadan önce test etmek için özel erişim elde eder. Bu aynı zamanda, artan performans için A/B testine izin vererek bizi bilgi ve maliyet tasarrufuna geri getirir.

Son olarak Google'a doğrudan erişim. CERS, Google'da özel bir temsilciye günlük erişime sahiptir. Bu, bir müşteri için performansta herhangi bir düşüş, endişe nedeni veya bir fırsat alanı olduğunda, telefonu açıp bizimle ve müşteri tabanımızla zaten kurulmuş bir ilişkisi olan özel temsilcimizle konuşabileceğimiz anlamına gelir. Buna, güncellemeler, emsallerimizi aştığımız alanlar ve iyileştirebileceğimiz alanlar hakkında bilgi vermek için üç ayda bir yapılan çağrılar da dahildir.

Google Partner Sertifikası Sahibi Olmanın Avantajları

Her şeyden önce Google, nitelikli ve yetkin müşteri hizmetlerini inceler. Ayrıca, bir şirket olarak, pazarlama bütçesinin en iyi müşteri yararına yatırıldığını garanti edip edemeyeceğinizi de kontrol ederler. Google İş Ortağı olmak, en az iki kişinin derinlemesine Ads becerileri kazanması ve Ads harcama gereksinimlerini karşıladığı anlamına gelir.

Google Partner ajans olmanın getirdiği avantajlardan bazıları şunlardır:

  • Rozeti web sitenizde, diğer çevrimiçi mülklerde ve çevrimdışı pazarlama materyallerinde göstermek – ki bu elbette şirket olarak bizim için büyük bir güvenilirlik artışıdır.
  • Google İş Ortağı arama web sitesinde bir şirket profiline ve görünürlüğe sahip olmak
  • Özel Google etkinliklerine davetiyeler
  • İleri eğitim ve desteğe erişim
  • Şirket uzmanlıkları kazanma yeteneği


Google Partner Sertifikası Nasıl Alınır?

Adım 1 – Şirket Profili

Google İş Ortağı olarak aramalarda listelenmek için bir Partner şirket profili oluşturmak gerekiyor. Bu profil, ajans adı, web sitesi, iletişim bilgileri, açıklama ve sunulan hizmetler gibi şirketiniz hakkında temel bilgileri içerir.

Adım 2 – Sertifikasyon

Sertifikasyon gerekliliklerini yerine getirmek için, en az iki çalışanın, ileri düzey Ads bilgisi sağlamak üzere Google Ads Temel Düzeylerini ve ek bir reklamcılık sınavını tamamlaması gerekir. Şirketinizin, Google Ads yönetici hesabına yönetici veya standart erişimi olan, Google Ads sertifikalı bir kullanıcıya ihtiyacı vardır.

CERS Dijital Reklam Ajansı, en az 1 hesap stratejisi uzmanı olduğunu ve bunların en az %50’sinin Google Ads sertifikası alarak Google Ads yetkinliğini kanıtladı.

Adım 3 – Harcama

Google İş Ortaklarının, yönetilen hesaplarında 90 gün içinde Ads'e en az 10 ABD doları yatırım yapması gerekir. Google Premier Partners'ın daha da fazla yatırım yapması gerekir. Minimum Ads bütçesi ülkeye ve pazar alanına göre değişir. Bu, Partners'a şirketinizin sağlıklı bir faaliyet düzeyine sahip olduğu mesajını gönderir. Google Partners, hesabınızı 18 aylık bir süre boyunca yönetici hesabınıza göre değerlendirecektir.

CERS son günde en az 10 ABD doları reklam harcamasıyla düzenli olarak müşterileri için yeni büyüme fırsatları bulabildiğini ve başarı sağlayabildiğini gösterdi.

Adım 4 – Şirket Performansı

Performans gereksinimlerini karşılamak için, sağlam bir genel Ads geliri ve büyümesi sağlamak gerekir. Ek olarak, kalitenin mümkün olan en yüksek seviyede kaldığından ve müşteri tabanının sürekli büyüdüğünden emin olmak (ve kanıtlamak) zorundasınız. Sürekli olarak artan reklam geliri ve büyümenin yanı sıra genişleyen bir müşteri tabanı göstermelisiniz.

CERS, optimizasyon puanını %70’in üzerinde tutarak müşterilerinin hesaplarını iyi performans göstermeye hazır biçimde ayarladığını kanıtladı.

Tüm bu adımları gerçekleştirmek için müşterilerle yakın ve iyi ilişkiler çok önemlidir.

Google Partner rozetini kazanmak tek seferlik bir ödül değildir. Müşterilerimize en üst düzeyde bilgi, en yüksek miktarda tasarruf, rakipler arasında artan performans ve Google kaynaklarına bireysel erişim sağlamak için elde edilen sürekli bir statüdür.

Bir Google İş Ortağı olarak, sonuçlarımızı sektör standartlarına göre izliyor ve müşterilerimize aylık raporlarda tam şeffaflık sağlıyoruz. Bir müşteri bu karşılaştırmalı hedeflerin altına düşüyorsa, sonuçları artırmamızı, sahip olduğumuz kaynaklarla çalışmamızı ve stratejik öneriler sunmamızı sağlamak bizim sorumluluğumuzdur.

Memnun müşterilerimiz olmadan Google'ın en yüksek ayrıcalığına ulaşamayacağımızı biliyoruz. Bu nedenle, bize olan destekleri ve güvenleri için sadık müşterilerimizin her birine teşekkür etmek istiyoruz.

Bu başarılı yolculuğu sizinle birlikte sürdürmek için sabırsızlanıyoruz ve işinizi daha da büyütmek ve geliştirmek için daha da çok çalışacağız.

Teklif Alın

Markanızı uçurmaya hazır mısınız?

Markanızın dijital dönüşüm çağında büyümesine yardımcı olmak için hayal gücümüzü ve teknolojiyi birleştiriyoruz.

İletişime Geçin