Markaların Sosyal Medya Yönetiminde Dikkat Etmesi Gerekenler

Sosyal medya, markaların müşteri ilişkilerini yönettiği bir mecra haline geldi. Hal böyle olunca da müşteriyle bağ kurmada efektif olarak kullanılan sosyal medyanın yönetiminde dikkat edilmesi gereken pek çok unsur ortaya çıktı. CERS olarak size özgün içerikler geliştirip tüm sosyal medya hesaplarınızın kontrolünü sağlayarak markanızı dijital ortamda en iyi biz yansıtırız.

Markaların Sosyal Medya Yönetiminde Dikkat Etmesi Gereken 5 Özellik

Kullanıcı anlatmak istediğiniz şeyi kısa ve basit anlatımlı postlarla anlamak ister. Uzun ve karmaşık postlar kullanıcıyı sıkar ve dikkat vermesini engeller. Onlarca bilgi arasından gözümüze en çok hitap edeni seçme eğiliminde olduğumuzu unutmayın.

Markanız, oluşturduğunuz içerik veya ürününüz için pek çok yorum, eleştiri veya geliştirilmesi önerilen fikirler sosyal medya ortamında dile getirilebilir. Müşteriler özellikle hatalı buldukları ürünlerle ilgili markanıza geri dönüş yaptıklarında, bu hatanın dinlenmesini ve telafisi için gösterdiğiniz çabayı önemser. Çabanız müşterinizin gözünde sizi yüceltecektir. Ayrıca, dile getirilen ve birçok kişi tarafından ortak gözlenen sorunlar size de yol gösterecek ve bu sayede ürün iyileştirmelerinizi daha kolay yapabileceksiniz.

Mevcudunuz da olan müşterilerinizi ve hedef müşterilerinizin eğitim, lokasyon, yaş ve alım gücü kriterlerini iyi tespit ederseniz, hoşlandığı ve görmek istedikleri şeyleri bilir ve anlarsanız, onlarla güçlü iletişim kurabilirsiniz. Unutmayın bir doğal gaz dağıtım firmasıysanız, doğal gaz kullanım oranlarının yüksek olduğu ve dağıtım yaptığınız iller, yaş grubu olarak ortalama yirmi beş yaş üstü bireyler gibi kriterleri gözetmelisiniz.

Paylaşımlarınız ne çok sık ne de uzun aralıklarla olmalıdır. Düzenli planlanan paylaşımlar uzun vadede verimli sonuçlar almanızı kolaylaştırır. Aralıksız paylaşım yapmak kullanıcıyı sıkacağı gibi uzun süre paylaşım yapmamak da kullanıcının gözünde kötü bir imaj çizecektir.

Sıralamış olduğumuz diğer tüm maddeler birbirinden ayrı olarak düşünülemez. Doğru hedef kitleye, yalın ve anlaşılır bir dille düzenli paylaşımlarla ulaştırdığınız paylaşımlarınızı, kullanıcıdan aldığınız geri bildirimlerle desteklemelisiniz.

  1. Yalın ve anlaşır olun
  2. Müşteri deneyimine önem verin
  3. Markanızın etkileşimde olduğu hedef kitleyi tanıyın
  4. Tutarlı ve düzenli olun
  5. Paylaşımlar bir bütün olarak değerlendirilmelidir
Yayınlanma Tarihi: 6.2.2020 / CERS

Hemen teklif alın!

Teklif formumuzu ücretsiz olarak doldurarak bize ulaşabilir ve satış birimimizin size özel olarak hazırlayacağı teklifinizi alabilirsiniz.

  Gönder
Top